Volumul vânzărilor din România ale SABMiller, proprietarul Ursus Breweries, a crescut cu 13% în primul trimestru al anului fiscal, perioada aprilie-iunie, a anunţat grupul, al doilea mare producător de bere la nivel global.
„Volumul vânzărilor din România a crescut cu 13% (. ..) susţinut de brandul mai ieftin Ciucaş, împreună cu Timişoreana şi Ursus, acesta din urmă beneficiind şi de lansarea Ursus Cooler“, se arată într-un raport al SABMiller. În Europa, volumul vânzărilor de bere a scăzut, pe baze organice, cu 7% în perioada analizată, din cauza încrederii reduse a consumatorilor şi a vremii reci şi ploioase.
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 26.07.2013
Volumul vânzărilor din România ale SABMiller, proprietarul Ursus Breweries, a crescut cu 13% în primul trimestru al anului fiscal, perioada aprilie-iunie, a anunţat grupul, al doilea mare producător de bere la nivel global.
„Volumul vânzărilor din România a crescut cu 13% (. ..) susţinut de brandul mai ieftin Ciucaş, împreună cu Timişoreana şi Ursus, acesta din urmă beneficiind şi de lansarea Ursus Cooler“, se arată într-un raport al SABMiller. În Europa, volumul vânzărilor de bere a scăzut, pe baze organice, cu 7% în perioada analizată, din cauza încrederii reduse a consumatorilor şi a vremii reci şi ploioase.
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 26.07.2013