Retailerul franco-belgian Cora, controlat de grupul Louis Delhaize, şi-a dus în perioada 2010-2012 reţeaua de la trei la 10 hipermarketuri, extindere care nu se vede deocamdată în vânzări, care au bătut pasul pe loc în ultimii patru ani în intervalul 325-330 de milioane de euro.
Cora a anunţat pentru 2012 o creştere a cifrei de afaceri de 6% în lei, dar, în condiţiile în care moneda locală s-a depreciat anul trecut cu circa 5% faţă de euro, vânzările au avansat cu doar 1%, la 328 mil. euro, potrivit calculelor ZF.
În perioada 2007-2008, când Cora avea în România doar trei hipermarketuri, afacerile companiei se ridicau la circa 400 de milioane de euro, fiind la acea vreme reţeaua cu cele mai mari vânzări per magazin din comerţul local.
Anul trecut Cora a avut primul an integral de funcţionare pentru magazinele deschise în 2011 la Arad, Constanţa şi Severin, precum şi două inaugurări pe final de an, în Bacău şi în cartierul bucureştean Rahova. Reprezentanţii Cora nu au comentat evoluţia cifrei de afaceri până la închiderea ediţiei.
Citiţi mai multe pe www.zfcorporate.ro
Retailerul franco-belgian Cora, controlat de grupul Louis Delhaize, şi-a dus în perioada 2010-2012 reţeaua de la trei la 10 hipermarketuri, extindere care nu se vede deocamdată în vânzări, care au bătut pasul pe loc în ultimii patru ani în intervalul 325-330 de milioane de euro.
Cora a anunţat pentru 2012 o creştere a cifrei de afaceri de 6% în lei, dar, în condiţiile în care moneda locală s-a depreciat anul trecut cu circa 5% faţă de euro, vânzările au avansat cu doar 1%, la 328 mil. euro, potrivit calculelor ZF.
În perioada 2007-2008, când Cora avea în România doar trei hipermarketuri, afacerile companiei se ridicau la circa 400 de milioane de euro, fiind la acea vreme reţeaua cu cele mai mari vânzări per magazin din comerţul local.
Anul trecut Cor