Pornit din gara si accelerat de catre liberalul Fenechiu, CFR Marfa se indreapta acum cu toata viteza catre Cotroceni, unde se anunta a produce pagube masive la impactul cu CSAT.
Jocul care se credea a fi unul de vara, usor, de-a soarecele si pisica, dintre Victor Ponta si Traian Basescu se transforma si se amplifica intr-un scandal monstru.
CFR Marfa este o companie care tine mult de siguranta nationala, asa cum a fost considerata dintotdeauna, iar dupa izbucnirea scandalului dintre palatele Victoria si Cotroceni si privatizarea societatii devine o urgenta care loveste direct in interesul national.
Hotarandu-se sa scape de pierderile grele, la care de cele mai multe ori a ajuns tot prin complicitatea sa intru prosperitatea clientelei de partid, statul s-a hotarat intr-un final sa scoata la vanzare si CFR Marfa.
O privatizare care a fost dezbatuta de cateva ori in CSAT, despre care insusi presedintele a spus de mai multe ori ca este extrem de importanta si a carei istorie a fost legata strans de activitatea ministrului condamnat (inca nedefinitiv) Relu Fenechiu.
Insa transformatoarele second-hand ale ieseanului nu au reusit sa arunce in aer dedesubturile afacerii de privatizare, oricat s-a strigat prin presa ca lucrurile nu sunt tocmai in regula.
A reusit insa din plin ultima iesire a presedintelui de la Cotroceni, cand Traian Basescu a formulat mai multe semne de intrebare in legatura cu banii din conturile lui Gruia Stoica, dubii si rezerve apropo de bunele intentii ale viitorului actionar majoritar - "sa nu taie vagoanele si sa le vanda ca fier vechi!" Acuzatii extrem de grave, in cel mai inalt grad, daca e sa ne gandim ca o distrugere, bucata cu bucata, a societatii CFR Marfa va avea in mod nemijlocit un impact major asupra economiei romanesti, asupra sigurantei nationale si, evident, a inter