Carrefour România va finaliza, până la sfârşitul acestui an versiunea pentru dispozitivele mobile a magazinului său online, potrivit anunţului făcut astăzi de oficialii companiei.
Magazinul în care clienţii Carrefour pot face cumpărături online (http://www.carrefour-online.ro/ ) a fost lansat încă din 15 aprilie, fără ca retailerul să facă public acest lucru la acea dată. Magazinul online, primul de acest fel lansat de verun lanţ de hypermarketuri în România, are o ofertă de 10.000 de produse. Comanda minimă este de 150 de lei, iar costul transportului este de 15 lei. Plata se face exclusiv cu cardul.
Până la finele anului, oficialii Carrefour au declarat că, până la finele acestui an, clienţii vor putea face cumpărături online şi prin intermediul smartphone-urilor şi a tabletelor. “Soluţia pentru smarthone-uri şi tablete include dezvoltarea multor funţii. Vom lansa toate funcţiile suplimentare (faţă de varianta online pentru desktop n.red) pe care le poate pune la dispoziţie un smartphone”, a declarat Vlad Ardeleanu, director comercial în cadrul Carrefour România.
Tot Carrefour-ul va fi pe online
Perspectiva retailerului francez este ca, până la începutul anului viitor, toate produsele comercializate într-un magazin Carrefour fizic să se regăsească şi în magazinul virtual. Este vorba despre aproximativ 50.000 de produse, faţă de 3.000 câte aveau la inaugurarea site-ului în varianta beta şi de 10.000 de produse, câte sunt în momentul de faţă. Articolele comercializate acum pe online sunt alese de Carrefour în funcţie de rezultatele de vânzări din magazinele fizice.
Mii de clienjţi în trei luni
Potrivit datelor prezentate azi, cea mai voluminoasă comandă de până acum în magazinul virtual Carrefour a fost de 300 de kilograme, cele mai căutate produse fiind apa, fructele , în special bananele, legumele şi detergenţii. Din datele retai