Facebook şi-a anunţat rezultatele financiare pe ultimul trimestru, iar cele mai mari frici ale analiştilor au fost date deoaparte, pentru că reţeaua socială începe să confirme că strategia lor de marketing şi publicitate dă roade. Profitul Facebook a fost excelent.
După anunţarea rezultatelor financiare, acţiunile Facebook au crescut cu 17%. Motivul? Mark Zuckerberg a anunţat că veniturile din publicitatea pe mobil au crescut, ajungînd la 41% din veniturile totale. Cifrele sunt extraordinare pentru Facebook, chiar dacă raportul trebuie privit astfel: sunt peste 800 de milioane de utilizatori de Facebook mobil. Există peste 1,2 miliarde de utilizatori de Facebook pe web. Undeva la mijloc, sunt cei care folosesc ambele variante. Aşadar, publicitatea pe mobil este încă sub nivelul celei de pe desktop, dar creşte.
Facebook a câştigat 333 de milioane de dolari în perioada aprilie - iunie. Acum un an, aveau o pierdere de 157 de milioane de dolari. Veniturile au crescut cu 53%, până la 1,81 de miliarde de dolari, faţă de 1,18 miliarde de dolari anul trecut. Analiştii se aşteptau la venituri de 1,62 miliarde de dolari.
Veniturile pe mobil au ajuns la 655,6 milioane de dolari, 41% din cele totale.
Trimestru excelent pentru Facebook | Infographics
Instagram va avea reclame?
Una dintre întrebările celor care urmăresc evoluţia financiară a companiilor deţinute de Facebook este dacă Instagram va avea reclame. Momentan, reţeaua de fotografie este "curată", dar după cum spune chiar Mark Zuckerberg, lucrurile acestea vor fi studiate atent şi, evident că există posibilitatea de introducere de reclame în viitor.
Zuckerberg consideră că mai important în acest moment este creşterea numărului de utilizatori ai Instagram şi dezvoltarea produsului deja existent. "Vrem să ne concentrăm să creştem amprenta digitală pentru Instagram". Zuckerberg a sp