Doar şapte din cele 52 de ghişee de check-in din noul terminal de plecări al aeroportului Henri Coandă (Otopeni) sunt funcţionale la aproape nouă luni de la deschiderea acestuia, în urma unei investiţii de 52 de milioane de euro.
Deşi scopul noului terminal era să descongestioneze traficul, în continuare la ghişeele de check-in se formează cozi, ba mai mult, lipsa de indicatoare care să semnalizeze că pentru zona de control de securitate este necesară acum trecerea din terminalul vechi în cel nou îi dezorientează pe pasageri.
Miercuri la prânz, mai mulţi pasageri care îşi făcuseră check-inul în vechiul terminal se opreau să îi întrebe pe angajaţii din aeroport cum ajung la controlul de securitate. „Am făcut check-inul online şi avem doar bagaj de mână, deci vrem să trecem direct prin controlul de securitate şi să ajungem la porţi. Ca să găsim zona de control am întrebat trei persoane din aeroport“, a spus Diana, care avea un zbor spre Roma.
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 26.07.2013
Doar şapte din cele 52 de ghişee de check-in din noul terminal de plecări al aeroportului Henri Coandă (Otopeni) sunt funcţionale la aproape nouă luni de la deschiderea acestuia, în urma unei investiţii de 52 de milioane de euro.
Deşi scopul noului terminal era să descongestioneze traficul, în continuare la ghişeele de check-in se formează cozi, ba mai mult, lipsa de indicatoare care să semnalizeze că pentru zona de control de securitate este necesară acum trecerea din terminalul vechi în cel nou îi dezorientează pe pasageri.
Miercuri la prânz, mai mulţi pasageri care îşi făcuseră check-inul în vechiul terminal se opreau să îi întrebe pe angajaţii din aeroport cum ajung la controlul de securitate. „Am făcut check-inul online şi avem doar bagaj de mână, deci vrem să trecem direct prin controlul de securita