În primul semestru, compania Orange România a înregistrat venituri de 449 de milioane de euro, în scădere cu 0,6% faţă de perioada similară a anului trecut. La 30 iunie, aceasta avea 10,2 milioane de clienţi, cu 154.000 peste finalul lunii iunie 2012.
Se înregistreaza o tendinţa de migrare a utilizatorilor dinspre cartele preplătite către abonamente. În ultimele 12 luni numărul de abonaţi a crescut cu 6%. Evoluţia traficului de internet a avut o urcare de 90% faţă de perioada similară din 2012, pe fondul creşterii vânzarilor de telefoane inteligente, al dezvoltării de aplicaţii şi servicii menite. Un factor determinant al acestei creşteri îl reprezintă investiţiile în extinderea şi în îmbunătăţirea reţelei de date mobile.
În primul semestru, compania Orange România a înregistrat venituri de 449 de milioane de euro, în scădere cu 0,6% faţă de perioada similară a anului trecut. La 30 iunie, aceasta avea 10,2 milioane de clienţi, cu 154.000 peste finalul lunii iunie 2012.
Se înregistreaza o tendinţa de migrare a utilizatorilor dinspre cartele preplătite către abonamente. În ultimele 12 luni numărul de abonaţi a crescut cu 6%. Evoluţia traficului de internet a avut o urcare de 90% faţă de perioada similară din 2012, pe fondul creşterii vânzarilor de telefoane inteligente, al dezvoltării de aplicaţii şi servicii menite. Un factor determinant al acestei creşteri îl reprezintă investiţiile în extinderea şi în îmbunătăţirea reţelei de date mobile.