Spotul publicitar pentru asigurarile de viata de la ING, intitulat "Un sac fara fund cu jucarii", a fost interzis de la difuzarea pe posturile de televiziune, printr-o decizie luata joi de CNA, membrii Consiliului considerand ca acest clip incalca legislatia audiovizualului.
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a analizat, in sedinta de joi, un spot publicitar pentru asigurarile de viata de la ING. CNA a primit o reclamatie in urma difuzarii acestui spot, potrivit careia clipul a fost difuzat si de Disney Junior, o televiziune dedicata copiilor.
"Pe postul Disney Junior, program dedicat numai copiilor, ruleaza o reclama ING in fiecare zi, in care copiii primesc un sac fara fund cu jucarii, daca inchei nu stiu ce asigurare interpretata de niste animalute de plus. (...) De unde sa-i cumpar sacu' sau animalutele, ca nu exista pe piata. Si sacu' fara fund??? (...)", se arata in sesizarea adresata CNA.
Integral pe gandul.info
Foto: arhivafoto.ro Tag-uri: reclama, TV, CNA
Spotul publicitar pentru asigurarile de viata de la ING, intitulat "Un sac fara fund cu jucarii", a fost interzis de la difuzarea pe posturile de televiziune, printr-o decizie luata joi de CNA, membrii Consiliului considerand ca acest clip incalca legislatia audiovizualului.
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a analizat, in sedinta de joi, un spot publicitar pentru asigurarile de viata de la ING. CNA a primit o reclamatie in urma difuzarii acestui spot, potrivit careia clipul a fost difuzat si de Disney Junior, o televiziune dedicata copiilor.
"Pe postul Disney Junior, program dedicat numai copiilor, ruleaza o reclama ING in fiecare zi, in care copiii primesc un sac fara fund cu jucarii, daca inchei nu stiu ce asigurare interpretata de niste animalute de plus. (...) De unde sa-i cumpar sacu' sau animalutele, ca nu exista pe piata. Si sacu' f