BCR a trimis peste un milion de alerte (SMS şi Email) clienţilor care au activat serviciul BCR Alert, asigurându-le astfel un plus de control şi siguranţă asupra operaţiunilor din conturile lor. BCR Alert este un serviciu de alertare care permite transmiterea de alerte SMS pe telefonul mobil personal sau pe email la adresa specificată de client, de fiecare dată când o operaţiune este efectuată din sau în conturile deţinute la BCR, aducând un plus de siguranţă şi control asupra tranzacţiilor executate prin detaliile incluse în alerte (locaţia efectuării operaţiunii, data şi ora).
BCR Alert a fost lansat în octombrie 2012 odată cu noile pachete de cont curent (ClasiCont, ExtraCont şi TotalCont), fiind activat în proporţie de 97% de clienţii BCR care deţin aceste pachete de cont curent. Dintre aceştia 29% deţin serviciul BCR Alert în pachetul ClasiCont, 25% în pachetul ExtraCont şi 43% în pachetul TotalCont.
"Clienţii BCR au posibilitatea să îşi personalizeze tipul de alerte, suma de la care se generează alertele şi să schimbe canalul pe care se primesc aceste mesaje (de exemplu, de pe SMS pe Email şi invers). Aceste modificări se pot face atât prin intermediul platformei Click 24 Banking BCR (internet banking), cât şi prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR, intrând în legătură telefonică cu un consilier BCR, la numărul 0800.801.227 (0800.801.BCR). În plus, clienţii BCR care aleg să primească notificările prin Email beneficiază de un număr nelimitat de alerte pe care le pot primi pentru tranzacţiile efectuate, fără să plătească vreun comision suplimentar", a declarat Bogdan Octavian Marin, director executiv Managementul Canalelor Retail în cadrul BCR.
Serviciul BCR Alert este preferat şi de deţinătorii celorlalte pachete de cont curent aflate în portofoliul băncii, aceştia achiziţionându-l pe baza abonamentului lunar de administrare de 2 l