In plina vara turistica, rapidul Bucuresti-Constanta opreste in camp, asteptand ca o echipa de interventie sa remedieze ceea ce au stricat hotii cailor ferate.
In fiecare an, aceasta situatie se repeta, ducand in penibil prestatia de transport pe caile ferate si transformand statul roman intr-un ,,acar” impotent, care nu reuseste sa pazeasca nici macar suruburile de la traverse. Ministrii de la transporturi isi exprima regretele pentru intarzierile provocate de furturile pe calea ferata, care nu folosesc nimanui. Niciunde pe mapamond nu exista astfel de intarzieri ale trenurilor, nici chiar in Banglandes sau in Guineea Ecuatoriala. Iata ca in Uniunea Europeana se intampla si astfel de ,,minuni, care dovedesc ca Romania este asa cum se exprima romanii despre ea: ,,o tara de rahat!”.
Modernizarea infrastructurii magistralei Bucuresti-Constanta a costat recent sute de milioane de euro. Care sunt risipite acum pe la centrele de fier vechi din judetele limitrofe. Neuronii politici din ,,tartacutele” politicienilor nostri nu pot sa judece limpede situatia. Nu vad niciodata padurea din cauza copacilor. Atribuie o vina moderata existentei centrelor de fier vechi care primesc motoare, elemente de instalatii si chiar sina de cale ferata, furate. Desi este clar mai mult decat lumina zilei faptul buba plina de puroi a acestei situatii grave o reprezinta existenta centrelor de fier vechi primitoare de materiale furate, nu se iau masuri pentru disciplinarea acestora, mergandu-se chiar pana la desfiintarea lor. Daca s-ar aplica o perioada rezonabil de scurta principiul: ,,te-am prins, te-am ras!”, niciun centru de fier vechi nu ar mai indrazni sa primeasca componente de la calea ferata, in schimbul unor sume de bani.
In loc de a inlatura cauza reala, se merge tot pe supralicitarea neprofesionala a masurilor luate, Ministerul Transporturilor anuntand deja ca