Invocând atât „o bună funcţionare”, cât şi recente temeiuri de drept, primarul Constantin Hogea le cere consilierilor municipali să aprobe astăzi organigrama, statul de funcţii şi personal ale Direcţiei Întreţinere Administrare Patrimoniu Tulcea (DIAP).
Fundamentul e constituit de prevederile OUG nr. 77/2013, pentru stabilirea unor măsuri privind asigurarea funcţionalităţii administraţiei publice locale, a numărului de posturi şi reducerea cheltuielilor la instituţiile publice din subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea Guvernului ori a ministerelor. În acord cu actul normativ, numărul total al posturilor vacante se desfiinţează la instituţiile publice locale.
Directorul general al DIAP, Silviu Marinescu, arată în raport că, la data intrării în vigoare a OUG nr. 77/2013, structura DIAP era următoarea: 84 de posturi ocupate, 2 posturi vacante unice şi 38 de posturi vacante.
Ca atare, conducerea propune desfiinţarea celor 38 de posturi vacante, reorganizarea entităţilor din cadrul DIAP, respectiv desfiinţarea Serviciului Administraţia Cimitirelor şi a câtorva birouri, în urma cărei acţiuni să rămână două birouri şi trei compartimente.
Şeful Marinescu menţionează că numărul total al funcţiilor de conducere este de zece, instituţia încadrându-se în acel 12% din numărul total al posturilor aprobate.
Cele două posturi vacante sunt unice. Primul este post de auditor în cadrul Compartimentului Audit, al doilea e post de administrator II în cadrul Biroului Administraţia Cimitirelor.
Invocând atât „o bună funcţionare”, cât şi recente temeiuri de drept, primarul Constantin Hogea le cere consilierilor municipali să aprobe astăzi organigrama, statul de funcţii şi personal ale Direcţiei Întreţinere Administrare Patrimoniu Tulcea (DIAP).
Fundamentul e constituit de prevederile OUG nr. 77/2013, pentru stabilirea unor măsuri privind asig