Banca Comerciala Romana (BCR) a trimis peste un milion de alerte (SMS si Email) clientilor care au activat serviciul BCR Alert, asigurandu-le astfel un plus de control si siguranta asupra operatiunilor din conturile lor.
BCR Alert este un serviciu de alertare care permite transmiterea de alerte SMS pe telefonul mobil personal sau pe email la adresa specificata de client, de fiecare data cand o operatiune este efectuata din sau in conturile detinute la BCR, aducand un plus de siguranta si control asupra tranzactiilor executate prin detaliile incluse in alerte (locatia efectuarii operatiunii, data si ora).
BCR Alert a fost lansat in Octombrie 2012 odata cu noile pachete de cont curent (ClasiCont, ExtraCont si TotalCont), fiind activat in proportie de 97% de clientii BCR care detin aceste pachete de cont curent. Dintre acestia 29% detin serviciul BCR Alert in pachetul ClasiCont, 25% in pachetul ExtraCont si 43% in pachetul TotalCont.
"Clientii BCR au posibilitatea sa isi personalizeze tipul de alerte, suma de la care se genereaza alertele si sa schimbe canalul pe care se primesc aceste mesaje (de exemplu, de pe SMS pe Email si invers). Aceste modificari se pot face atat prin intermediul platformei Click 24 Banking BCR (internet banking), cat si prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR, intrand in legatura telefonica cu un consilier BCR, la numarul 0800.801.227 (0800.801.BCR). In plus, clientii BCR care aleg sa primeasca notificarile prin Email beneficiaza de un numar nelimitat de alerte pe care le pot primi pentru tranzactiile efectuate, fara sa plateasca vreun comision suplimentar”, a declarat Bogdan Octavian Marin, Director Executiv Managementul Canalelor Retail in cadrul BCR.
Serviciul BCR Alert este preferat si de detinatorii celorlalte pachete de cont curent aflate in portofoliul ban