Trendence Graduate Barometer, unul din cele mai extinse şi complete studii privind tendinţele în recrutare şi employer branding din Europa arata ca la nivel local, in România, top 10 angajatori este dominat în prima parte de cele mai mari bănci de pe piaţa locală. Abia în a doua jumătate a top 10 se găsesc branduri vânate de absolvenţi din întreaga lume, precum Google, Coca-Cola, sau Procter & Gamble.
Peste 300.000 de studenţi din 1.000 de universităţi europene au participat în studiul de anul acesta. În România, Trendence Business Edition a intervievat 3.389 tineri din 28 de universităţi din întreaga ţară.
Preferinţele tinerilor absolvenţi se nuanţează în cazul celor cu rezultate academice foarte bune şi care se implică activ în proiecte extra-curiculare. Spre exemplu, Ernst & Young este al treilea angajator în topul preferinţelor studenţilor cu rezultate de excepţie, după Google şi Reprezentanţa Comisiei Europene.
Dacă, în Europa, EY urcă un loc în clasament, pe poziţia 3, în România, compania de audit şi consultanţă urcă 17 poziţii anul acesta, ocupând locul 11 în topul naţional.
Prezentam mai jos topul angajatorilor in viziunea Trendence Business Edition