În luna decembrie 2012, primarul Nicolae Ronu bătea cu pumnul în masă şi cerea demisia şefului Regiei Autonome de Transport Timişoara, Ioan Goia. Edilul era supărat de faptul că zăpada dintre liniile de tramvai nu era curăţară, iar mijloacele de transport în comun circulau cu întârziere. Se pare, că în jumătate de an, situaţia s-a schimbat…
În iulie 2013, Nicolae Robu este mulţumit de activitatea Regiei, spunând că pentru prima dată după mult timp, RATT a ajuns pe plus, din punct de vedere financiar. Acest lucru se datorează, conform propriilor spuse, şi primarului, care a luat nişte măsuri menite să aducă un plus evident instituţiei, care ani de zile a fost “oaia neagră” între Regiile subordonate Primăriei. “Domnul Goia mi-a recâştigat încrederea în timp, RATT a ajuns pe plus, însă acest lucru mi se datorează şi mie implicit, pentru că această Regie este în subordinea Primăriei, iar măsurile noastre au avut efectul scontat”, a spus astăzi primarul.
RATT a fost mai tot timpul un butoi cu pulbere, datorită investiţiilor “neinspirate”, dar şi a scandalurilor interne care au măcinat Regia de transport din Timişoara. În luna decembrie 2012, primarul Nicolae Ronu bătea cu pumnul în masă şi cerea demisia şefului Regiei Autonome de Transport Timişoara, Ioan Goia. Edilul era supărat de faptul că zăpada dintre liniile de tramvai nu era curăţară, iar mijloacele de transport în comun circulau cu întârziere. Se pare, că în jumătate de an, situaţia s-a schimbat…
În iulie 2013, Nicolae Robu este mulţumit de activitatea Regiei, spunând că pentru prima dată după mult timp, RATT a ajuns pe plus, din punct de vedere financiar. Acest lucru se datorează, conform propriilor spuse, şi primarului, care a luat nişte măsuri menite să aducă un plus evident instituţiei, care ani de zile a fost “oaia neagră” între Regiile subordonate Primăriei. “Domnul Goia mi-a recâştigat încred