Cota de piaţă a Apple după vânzările de smartphone-uri la nivel global a scăzut în trimestrul al doilea la 13,6%, cel mai redus nivel din ultimii trei ani, faţă de 16,6% în perioada corespunzătoare a anului trecut, pe fondul creşterii în popularitate a mărcilor chineze cu preţuri mai mici.
Apple a livrat 31,2 milioane de smartphone-uri în trimestrul al doilea, în timp ce Samsung s-a menţinut lider de piaţă cu 76 milioane de unităţi livrate şi o cotă de 33,1%, potrivit datelor companiei de cercetare de piaţă Strategy Analytics, citate de Bloomberg.
Astfel, volumul vânzărilor Apple a crescut cu 20% în perioada analizată, faţă de un avans de 47% la nivelul pieţei. Principalii câştigători au fost producătorii chinezi Huawei şi ZTE, dar şi grupul sud-coreean LG.
LG a urcat pe locul al treilea după Samsung şi Apple, cu o cotă de piaţă de 5,3%, urmat de ZTE cu 5% şi Huawei cu 4,8%, potrivit Strategy Analytics.
Într-un top realizat de compania de cercetare de piaţă IDC, Samsung şi Apple sunt urmate de LG, Lenovo şi ZTE. Cota de piaţă a Apple după vânzările de smartphone-uri la nivel global a scăzut în trimestrul al doilea la 13,6%, cel mai redus nivel din ultimii trei ani, faţă de 16,6% în perioada corespunzătoare a anului trecut, pe fondul creşterii în popularitate a mărcilor chineze cu preţuri mai mici.
Apple a livrat 31,2 milioane de smartphone-uri în trimestrul al doilea, în timp ce Samsung s-a menţinut lider de piaţă cu 76 milioane de unităţi livrate şi o cotă de 33,1%, potrivit datelor companiei de cercetare de piaţă Strategy Analytics, citate de Bloomberg.
Astfel, volumul vânzărilor Apple a crescut cu 20% în perioada analizată, faţă de un avans de 47% la nivelul pieţei. Principalii câştigători au fost producătorii chinezi Huawei şi ZTE, dar şi grupul sud-coreean LG.
LG a urcat pe locul al trei