Trei din cele patru trenuri modernizate in Romania la uzina din Pascani se afla in depoul garii feroviare, printre fiare vechi. Ministrul Transporturilor din Republica Moldova, Vasile Botnari a declarat ca garniturile de tren modernizate la Pascani sunt defecte si va cere despagubiri firmei pascanene.
Nu se stie deocamdata cand ar putea iesi vehiculele din nou pe sine, intrucat in unele cazuri, mecanicii nici nu banuiesc ce defecte au acestea. Unul dintre acestea sta in depou de doua luni. Dupa ce au fost schimbate cutiile de viteza, garnitura a cedat din nou.
Potrivit ministrului Transporturilor, motoarele trenurilor s-au defectat, au aparut vibratii suspecte ale vagoanelor, iar vopseaua s-a sters dupa numai un an de cand a fost pusa.
"Din patru trenuri care ne-au venit, functioneaza numai unul. Sunt defecte la motoare, la primul tren, care-i de un an in garantie, au aparut vibratii la vagoane. O sa avem o discutie cu conducerea uzinei, sa vedem cum remediem toate problemele aparute. Trebuie sa le repare din contul lor. Chiar si vopseaua trenului s-a ars de la soare. Conform contractului trebuie sa se mentina zece ani. Ministerul va cere si compensatii pentru Caile Ferate", a spus ministrul.
Citeste articolul integral pe JurnaldePascani.ro
Trei din cele patru trenuri modernizate in Romania la uzina din Pascani se afla in depoul garii feroviare, printre fiare vechi. Ministrul Transporturilor din Republica Moldova, Vasile Botnari a declarat ca garniturile de tren modernizate la Pascani sunt defecte si va cere despagubiri firmei pascanene.
Nu se stie deocamdata cand ar putea iesi vehiculele din nou pe sine, intrucat in unele cazuri, mecanicii nici nu banuiesc ce defecte au acestea. Unul dintre acestea sta in depou de doua luni. Dupa ce au fost schimbate cutiile de viteza, garnitura a cedat din nou.
Potrivit ministrului Tr