Cu toții știm că revistele de scandal aruncă cuvîntul sexy mai gratuit decît se aruncă prezervativele ieftine la un marș gay. Pentru redactorii Click!, Libertatea sau Cancan, sexy este un cuvînt multifuncțional, care acoperă o paletă mai largă de nuanțe ale sexoșeniei, de la Mădălina Ghenea la o măsuță de cafea cu colțuri rotunde. Dar, cîteodată, pînă și ei exagerează. Așa că luăm atitudine împotriva a trei dintre cele mai flagrante cazuri de abuz de sexy.
Prodanca a fost numită sexyimpresara – În spatele sintagmei „sexy-impresara“ stă probabil cel mai scump contract de PR încheiat vre o dată între o persoană și o revistă de scandal. Pentru că pînă și la tabloidele au o limită pînă la care pot minți. N-au nici o problemă cu a inventa lucruri cînd nu sînt dovezi, dar nici nu poți să spui minciuni cînd toată lumea vede clar contrariul. Sigur, Prodanca ar putea fi sexy. Dar numai pentru niște oameni care au avut o copilărie traumatizantă și au dezvoltat, în timp ce se uitau la desene animate, un fetiș nesănătos pentru ciocănitoarea Woody. Cel mai îngrijorător e că titlul de sexy s-ar putea transfera și la celelalte titluri onorifice ale Prodancăi și în curînd vom auzi de „sexy-cofetăreasa“, „sexy-patroana de club“ și „sexy-nebuna care țipă la oameni pe stradă“.
Oana Lis – Oameni buni, dacă Oana Lis era sexy, dacă avea măcar un damf de sexy în ea, nu s-ar fi măritat cu un pensionar căpcăun, obsedat de păcănele, cum e Viorel Lis. Dacă faci media între cum arată, cîți bani are și cîtă putere are fostul primar, îți dă cu minus. Deci vă dați seama că pînă și Oana Lis realizează că sexy nu-i adjectivul cel mai potrivit pentru ea. În loc de titlul „Uitați-vă cît de sexy e Oana Lis“, mai realist ar fi doar „Uitați-vă cîtă e Oana Lis“.
Ozana Barabancea – Pentru cine nu știe ce este o Ozana Barabancea, imaginați-vă un fel de Oana Roman, dar cu voce. Motivu