1. După CFR-Marfă, guvernul va mai privatiza CFR-Mișto, CFR-Cool și CFR-Pizdeț, companie care operează în Moldova.
2. Băsescu vrea ca Ponta să-și asume responsabilitatea pentru privatizarea CFR Marfă. Ca de obicei, Băse e prost informat. E e o lege apărută imediat după Revoluție care spune că cine își asumă comisionul nu are voie să-și asume și responsabilitatea, fiind, în acest caz, cumul de responsabilități, adică dosar penal.
3. Gruia Stoica ar vrea să vîndă compania la Fier Vechi. Nenorocitul, el nu știe că sute de familii de pe ruta București-Constanța ar rămîne, în lipsa șinelor și a cablurilor, fără siguranța zilei de mîine?
4. Dacă privatizarea va intra în CSAT, mare lucru să nu aflăm după ședință că ziariștii sînt o vulnerabilitate la adresa siguranței traficului feroviar.
5. Se pare că în spatele lui Gruia Stoica s-ar afla un om de afaceri dubios, de etnie romă, ale cărui apariții în public au fost foarte puține pînă acum.
1. După CFR-Marfă, guvernul va mai privatiza CFR-Mișto, CFR-Cool și CFR-Pizdeț, companie care operează în Moldova.
2. Băsescu vrea ca Ponta să-și asume responsabilitatea pentru privatizarea CFR Marfă. Ca de obicei, Băse e prost informat. E e o lege apărută imediat după Revoluție care spune că cine își asumă comisionul nu are voie să-și asume și responsabilitatea, fiind, în acest caz, cumul de responsabilități, adică dosar penal.
3. Gruia Stoica ar vrea să vîndă compania la Fier Vechi. Nenorocitul, el nu știe că sute de familii de pe ruta București-Constanța ar rămîne, în lipsa șinelor și a cablurilor, fără siguranța zilei de mîine?
4. Dacă privatizarea va intra în CSAT, mare lucru să nu aflăm după ședință că ziariștii sînt o vulnerabilitate la adresa siguranței traficului feroviar.
5. Se pare că în spatele lui Gruia Stoica s-ar afla un om de afaceri dubios, de etnie romă, a