Retailerul francez de articole sportive Decathlon, care la sfârşitul lunii trecute a ajuns la 11 magazine prin deschiderea unei unităţi de 3.000 de metri pătraţi la Craiova, ar putea realiza anul acesta vânzări de 50 de milioane de euro în România, în condiţiile în care afacerile companiei au continuat să crească în prima parte a anului.
Anul trecut, Roumasport, firma prin intermediul căreia Decathlon îşi desfăşoară operaţiunile comerciale locale, a realizat o cifră de afaceri de 195 mil. lei (43,7 mil. euro) şi o pierdere de 55.000 de euro la o echipă de 311 angajaţi.
„În primele şase luni avem creştere în ceea ce priveşte vânzările like-for-like. Nu spectaculoasă, dar creştere. Am deschis la Craiova pe 26 iunie un magazin de 3.000 de metri pătraţi, am ajuns la 11 magazine şi nu ne oprim. Nu avem nimic semnat astfel încât să mai deschidem magazine în acest an, dar nu suntem alertaţi de mersul economiei“, a declarat pentru ZF Ruxandra Beşe, head of property al Decathlon România.
Dacă vânzările medii per magazin de circa 4,5 mil. euro se vor menţine şi în acest an sau vor creşte uşor, cu 11 unităţi compania ar putea sări de pragul de 50 mil. euro, potrivit calculelor ZF.
Compania caută să se extindă în continuare în special în Bucureşti, în condiţiile în care piaţa de sport din ţară este destul de limitată, a mai declarat Beşe.
În Capitală compania are magazine în Militari (Militari Shopping), Berceni (Grand Arena) şi Titan (Pallady), dar vrea să ajungă şi în nordul oraşului, iar o altă ţintă este proiectul Cora Pantelimon.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 23.07.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de