Noi detalii din ancheta privind accidentul feroviar de miercuri seară din Spania. Mecanicul trenului este acuzat de omucidere din culpă, a anunţat sâmbătă Ministerul de Interne.
Mecanicul trenului deraiat miercuri la Santiago de Compostela a fost plasat în arest preventiv joi seară. El a condus garnitura cu 190 de kilometri pe oră într-o zonă unde limita maximă era de 80. Deraierea trenului s-a soldat cu 78 de morţi.
Ipoteza privilegiată în cadrul anchetei privind accidentul de tren din Spania este viteza excesivă într-o curbă periculoasă. Ancheta se concentrează asupra conductorului şi unor posibile lacune în sistemul de frânare.
Mecanicul de tren lucrează de aproximativ 30 de ani în cadrul companiei publice spaniole de căi ferate, iar din 2000 activează în postul de conductor.
Noi detalii din ancheta privind accidentul feroviar de miercuri seară din Spania. Mecanicul trenului este acuzat de omucidere din culpă, a anunţat sâmbătă Ministerul de Interne.
Mecanicul trenului deraiat miercuri la Santiago de Compostela a fost plasat în arest preventiv joi seară. El a condus garnitura cu 190 de kilometri pe oră într-o zonă unde limita maximă era de 80. Deraierea trenului s-a soldat cu 78 de morţi.
Ipoteza privilegiată în cadrul anchetei privind accidentul de tren din Spania este viteza excesivă într-o curbă periculoasă. Ancheta se concentrează asupra conductorului şi unor posibile lacune în sistemul de frânare.
Mecanicul de tren lucrează de aproximativ 30 de ani în cadrul companiei publice spaniole de căi ferate, iar din 2000 activează în postul de conductor.