Dana Nica (32 de ani) a lucrat în diplomaţie după ce a absolvit Facultatea de Drept, doi ani petrecându-i la misiunea României pe lângă ONU de la New York. Partenera sa şi colega sa de bancă din liceu, Iulia Younis, a absolvit un MBA în marketing la Londra şi după aceea s-a angajat în departamentul de marketing al Xerox în România. În vara lui 2010 cele două tinere au decis însă să ia calea antreprenoriatului şi să îşi deschidă barul Simbio în centrul vechi, o dorinţă mai veche a amândurora.
„Am făcut o cercetare a pieţei, apoi am căutat spaţiu şi am ajuns în centrul istoric unde am şi rămas“, spune Iulia Younis.
La Simbio nu e greu să ajungi deşi între cele peste 100 de baruri, cafenele şi restaurante din centrul vechi l-ai putea trece cu vederea. Este mic în comparaţie cu celelalte localuri din zonă care depăşesc în unele cazuri 200 de locuri. Simbio are 20 de locuri afară şi 20 înăuntru, însă acest lucru a reprezentant un avantaj pentru cele două antreprenoare care nu au simţit nici criza financiară, nici lipsa de apetit a consumatorilor.
„La noi a fost uşor să umplem locurile atât în primii ani când strada era un adevărat şantier, cât şi acum“. În weekend localul este vizitat de circa 110 de oameni, în timp ce în cursul săptămânii vin circa 50. „În weekend e trafic tot timpul. În cursul săptămânii vin în princial la prânz şi seara“. Traficul fluctuează însă şi în funcţie de anotimp, odată cu deschiderea terasei crescând numărul de vizitatori.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 25.07.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Băn