News Exista si masini bune aduse de afara, dar extrem de rar, iar acestea sunt la vanzare cu preturi mai mari. Acestea sunt in procent cam de 25% din autoturismele importate pe piata second-hand. Restul, de 75%, sunt masini "capcana", care sunt o afacere buna doar pentru vanzator, nu si pentru omul de buna credinta care o cumpara.
Masinile din Germania, asociate cu masinile lovite grav. Sa fie oare adevarat? Din pacate, da. Si asta pentru ca majoritatea masinilor aduse din Germania sunt "tepe" dupa descrierea de mai sus. Am intalnit cazuri concrete de autoturisme cu numere rosii, provizorii, care in anunturile online parea impecabile, fara defecte, iar la o analiza mai amanuntita erau lovite si carpite.
La fel si cu masini care aratau 110.000 de km la bord, dar cautate in baza de date oficiala figurau cu 345.000 de km la ultima revizie de la BMW, masina pesemne fiind Taxi sau ceva asemanator.
Cum recunoastem o masina lovita?
In primul rand, este indicat sa vezi masina cu cineva care se pricepe. Acesta trebuie sa se uite la caroserie, la praguri, portiere, imbinari, sa caute urme de reparatie sau chit, in portbagaj si sub capota motorului pentru a vedea daca lonjeroanele au fost reparate. In plus, liniile caroseriei sa fie continue si elementele sa fie cele originale (faruri, geamuri, etc.). Verifica si airbagurile sa fie cele originale si sa nu fie sarite. Citeşte mai mult...
News Exista si masini bune aduse de afara, dar extrem de rar, iar acestea sunt la vanzare cu preturi mai mari. Acestea sunt in procent cam de 25% din autoturismele importate pe piata second-hand. Restul, de 75%, sunt masini "capcana", care sunt o afacere buna doar pentru vanzator, nu si pentru omul de buna credinta care o cumpara.
Masinile din Germania, asociate cu masinile lovite grav. Sa fie oare adevara