Publicis Groupe, din Franţa, şi Omnicom, din SUA, cu operaţiuni şi pe piaţa din România, au convenit să fuzioneze, printr-o tranzacţie realizată exclusiv printr-un schimb de acţiuni, în urma căreia vor forma cel mai mare grup de publicitate din lume, detronând actualul lider, WPP, potrivit Bloomberg. Continuarea pe ZFCorporate
Intră în comunitatea Facebook Ziarul Financiar, locul unde ziarul vorbeşte cu tine Vizualizari: Printeaza Aboneaza-te:RSSNewsletterTrimite stirea pe:TwitterFacebookMail Intră în comunitatea Facebook Ziarul Financiar, locul unde ziarul vorbeşte cu tine
Publicis Groupe, din Franţa, şi Omnicom, din SUA, cu operaţiuni şi pe piaţa din România, au convenit să fuzioneze, printr-o tranzacţie realizată exclusiv printr-un schimb de acţiuni, în urma căreia vor forma cel mai mare grup de publicitate din lume, detronând actualul lider, WPP, potrivit Bloomberg. Continuarea pe ZFCorporate
Intră în comunitatea Facebook Ziarul Financiar, locul unde ziarul vorbeşte cu tine Vizualizari: Printeaza Aboneaza-te:RSSNewsletterTrimite stirea pe:TwitterFacebookMail Intră în comunitatea Facebook Ziarul Financiar, locul unde ziarul vorbeşte cu tine