Incepand cu 29 iulie 2013 doua trenuri Inter City care circula pe directia Galati-Bucuresti si Bucuresti-Galati vor circula ca InterRegio. E vorba de IC 572 (devenit IR 10572) care pleaca din Braila la 5,29 in directia Bucuresti Nord si perechea lui IC 573 (devenit IR 10573) Bucuresti Nord-Galati cu plecare la 15,53 si sosire in Braila la 18,55.
Schimbarea rangului trenului a condus si la ieftinirea costului calatoriei, iar durata calatoriei va fi aceeasi. Era si cazul sa se ia o asemenea masura tinand cont de faptul ca datorita pretului, calatoria pana la Bucuresti a devenit un lux.
Lux era numai pretul pentru ca IC mergea ca trenul personal. De ce au luat abia acum aceasta masura? De ce nu la toate trenurile IC de pe aceasta directie, si nu numai, pentru ca toate merg ca melcul?
Cand e vorba sa ia banii calatorilor (si nu putini) CFR-ul nu se scumpeste, dar la asigurarea conditiilor civilizate de calatorie si a reducerii timpului este un "scump". Daca tot ne-au bagat mana in buzunar, atata amar de vreme cat am platit personalul ca IC, isi cer macar scuze? Sau poate se gandesc sa ne despagubeasca...
Incepand cu 29 iulie 2013 doua trenuri Inter City care circula pe directia Galati-Bucuresti si Bucuresti-Galati vor circula ca InterRegio. E vorba de IC 572 (devenit IR 10572) care pleaca din Braila la 5,29 in directia Bucuresti Nord si perechea lui IC 573 (devenit IR 10573) Bucuresti Nord-Galati cu plecare la 15,53 si sosire in Braila la 18,55.
Schimbarea rangului trenului a condus si la ieftinirea costului calatoriei, iar durata calatoriei va fi aceeasi. Era si cazul sa se ia o asemenea masura tinand cont de faptul ca datorita pretului, calatoria pana la Bucuresti a devenit un lux.
Lux era numai pretul pentru ca IC mergea ca trenul personal. De ce au luat abia acum aceasta masura? De ce nu la toate trenurile