Companiile Publicis şi Omnicom au luat decizia să fuzineze şi astfel au dar naştere celui mai mare grup de publicitate din lume, cu o valoare de piaţă de 35,1 miliarde de dolari, cea mai mare tranzacţie din acest profil. Noul colos din advertising, care va purta numele Publicis Omnicom Group, va devansa liderul WPP Plc.
Acţionarii companiei Publicis cu sediul la Paris şi Omnicom cu sediul la New York vor deţine fiecare 50% din compania nou creată. Cele două companii au, împreună, mai mult de 130.000 de angajaţi, o valoare de piaţă de 35 miliarde de dolari. Comapniile au consemnat anul trecut venituri de 23 miliarde de dolari.
Şefii celor două companii, Maurice Levy (CEO Publicis) şi John Vren (CEO Omnicom) vor conduce împreună noua comapnie pentru o perioadă de integrare şi consolidare a afacerii de 30 de luni, după care Levy va deveni preşedinte non-executiv iar Wren CEO al grupului, potrivit Agerpres.
Alianţa celor doi coloşi va aduce sub acelaşi acoperiş agenţiile Leo Burnett şi Saatchi and Saatchi (aparţinând Publicis), şi BBDO Worldwilde şi DDB Worldwilde (aparţinând Omnicom).
Companiile Publicis şi Omnicom au luat decizia să fuzineze şi astfel au dar naştere celui mai mare grup de publicitate din lume, cu o valoare de piaţă de 35,1 miliarde de dolari, cea mai mare tranzacţie din acest profil. Noul colos din advertising, care va purta numele Publicis Omnicom Group, va devansa liderul WPP Plc.
Acţionarii companiei Publicis cu sediul la Paris şi Omnicom cu sediul la New York vor deţine fiecare 50% din compania nou creată. Cele două companii au, împreună, mai mult de 130.000 de angajaţi, o valoare de piaţă de 35 miliarde de dolari. Comapniile au consemnat anul trecut venituri de 23 miliarde de dolari.
Şefii celor două companii, Maurice Levy (CEO Publicis) şi John Vren (CEO Omnicom) vor conduce împreună noua comap