Mitul potrivit căruia în perioada de criză se găsesc mai uşor candidaţi buni în piaţă este spulberat de situaţia din industria farma, unde angajatorii ajung să facă headhunting pentru poziţii de specialist. Motivul? Angajaţii performanţi nu sunt lăsaţi să părăsească organizaţiile, iar şcolile produc prea puţini specialişti, este de părere Amalia Iancu, directorul de resurse umane al distribuitorului de medicamente Farmexim.
Mitul potrivit căruia în perioada de criză se găsesc mai uşor candidaţi buni în piaţă este spulberat de situaţia din industria farma, unde angajatorii ajung să facă headhunting pentru poziţii de specialist. Motivul? Angajaţii performanţi nu sunt lăsaţi să părăsească organizaţiile, iar şcolile produc prea puţini specialişti, este de părere Amalia Iancu, directorul de resurse umane al distribuitorului de medicamente Farmexim.
„Perioada de criză a schimbat mult mentalitatea candidaţilor. Aceştia se decid mai greu atunci când aleg să îşi părăsească actualul loc de muncă, iar dacă o fac, cu siguranţă oferta primită trebuie să fie una foarte atractivă din multe puncte de vedere. Siguranţa locului de muncă, notorietatea şi stabilitatea companiei, posibilitatea de a se dezvolta şi de a promova în cadrul organizaţiei sunt printre cele mai importante aspecte urmărite atât de tinerii candidaţi care doresc să-şi înceapă o carieră, cât şi de cei mai experimentaţi“, spune Amalia Iancu, cea care conduce de trei ani politicile de resurse umane pentru cei 689 de angajaţi ai Farmexim.
Ea precizează însă că şi identificarea tinerilor care abia ies de pe băncile facultăţilor a devenit dificilă din cauza numărului redus de candidaţi, în special pentru poziţiile din farmacii. Continuarea pe ZFCorporate
Mitul potrivit căruia în perioada de criză se găsesc mai uşor candidaţi buni în piaţă este spulberat de situaţia din industria fa