Achiziţionarea unui sistem nou integrat pentru relaţia cu cetăţenii va fi supusă votului Consiliului General al Capitalei în şedinţa de luni, 29 iulie. Proiectul de hotărâre pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici arată că valoarea investiţiei este de 8.928.000 de lei cu TVA, iar implementarea lui durează 18 luni.
În expunerea de motive din cadrul proiectului de hotărâre publicat pe site-ul Primăriei Capitalei se menţionează că ”pentru un flux optim şi adecvat al activităţii Direcţiei Relaţii Publice şi Informare şi pentru creşterea gradului de satisfacţie al clienţilor PMB, este necesară înlocuirea actualului program de înregistrare şi monitorizare a petiţiilor”.
Potrivit sursei citate, cele două sisteme folosite în prezent pentru Managementul Relaţiei cu Clienţii şi Managementul Documentelor şi al Fluxurilor de Lucru sunt depăşite, reprezentând tehnologii de la nivelul anilor 2003/2004.
Unul dintre motivele pentru care este nevoie de un sistem integrat nou este, potrivit proiectului de hotărâre, îmbunătăţirea gestiunii activităţilor care implică relaţiile dintre cetăţeni şi Primăria Capitalei.
Valoarea totală estimată a investiţiei, conform indicatorilor tehnico-economici este de 7.200.000 lei fără TVA şi presupune: costuri pentru infrastructura necesară proiectului (periferice - scanere input dat, licenţe aplication server şi de bază de date licenţe Sistem Integrat pentru Relaţia cu Cetăţenii şi raportare, licenţe sistem de management al documentelor) cu o valoare de 2.390.000 de lei fără TVA costuri aferente serviciilor privind implementarea sistemului (analiză şi proiectare, dezvoltare, testare, implementare, instruire) cu o valoare de 4.810.000 de lei fără TVA
Durata de realizare a noului sistem este de 18 luni, proiectul fiind eşalonat în două bucăţi, respectiv două milioane de lei în primul an şi alţi aproape şapt