Doar propagandistii stiu sa numare corect orele de somn ale liderului liberalilor, insa disparitia presedintelui Senatului din prim-planul politicii ridica semne de intrebare.
Crin Antonescu nu a fost prezent in tara nici in momentul in care Relu Fenechiu devenea primul ministru in functie condamnat la cinci ani de inchisoare cu executare. Datorita acelui eveniment am aflat ca vicepresedintele USL se afla intr-o vizita semi-oficiala in Statele Unite, unde probabil imbina fericit placerile cu afacerile.
S-a nimerit tocmai bine. La intoarcerea din SUA, cand atmosfera generala se mai destinsese, Crin Antonescu a oferit cateva explicatii vagi, nimic extraordinar care sa fi rupt gura targului la momentul condamnarii ministrului Transporturilor - "a fost ireprosabil" si "a reusit deblocarea fondurilor pentru infrastructura si privatizarea CFR Marfa in conditii foarte grele". Daca a fost sau nu un ministru ireprosabil, vom afla in curand, cand si daca privatizarea CFR Marfa se va dovedi a fi un succes.
Pana atunci se poate observa cum presedintele PNL lipseste cu desavarsire din inclestarea principalilor poli ai puterii in Romania - Traian Basescu si Victor Ponta - taman pe subiectul pe care liberalii ar fi putut si trebuit sa il apere cel mai bine: privatizarea CFR Marfa. De cand a inceput jocul de ping-pong dintre presedinte si premier de pe masa CSAT, unde responsabilitatea privatizarii companiei de trenuri e pasata de la unul la altul cu o iresponsabilitate tot mai mare, Crin Antonescu nu a rostit nici macar o singura fraza despre subiect.
Intr-adevar, miscarea lui Traian Basescu de a refuza desemnarea lui Silaghi la Transporturi l-a prins la mijloc pe Victor Ponta, insa nici Crin Antonescu si nici alti liberali nu au sarit in sus de indignare, ci l-au lasat pe premier sa incaseze in meciul absurd al privatizarii CFR Marfa