Publicis Groupe, din Franţa, şi Omnicom, din SUA, cu operaţiuni şi pe piaţa din România, au convenit să fuzioneze, printr-o tranzacţie realizată exclusiv printr-un schimb de acţiuni, în urma căreia vor forma cel mai mare grup de publicitate din lume, detronând actualul lider, WPP, potrivit Bloomberg.
Acţionarii fiecăreia dintre cele două companii vor deţine aproximativ 50% din noua entitate, care se va numi Publicis Omnicom Group, se arată într-un comunicat comun transmis de Publicis şi Omnicom.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 26.07.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.
Publicis Groupe, din Franţa, şi Omnicom, din SUA, cu operaţiuni şi pe piaţa din România, au convenit să fuzioneze, printr-o tranzacţie realizată exclusiv printr-un schimb de acţiuni, în urma căreia vor forma cel mai mare grup de publicitate din lume, detronând actualul lider, WPP, potrivit Bloomberg.
Acţionarii fiecăreia dintre cele două companii vor deţine aproximativ 50% din noua entitate, care se va numi Publicis Omnicom Group, se arată într-un comunicat comun transmis de Publicis şi Omnicom.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a