Infrastructură îmbunătăţită, preţuri mici pentru monitori şi distracţie ieftină sunt atuurile pe care mizează staţiunile de pe Valea Prahovei, în 2014, pentru a atrage turiştii străini. Un nou produs turistic „Learn to ski in Romania“ va fi prezentat touroperatorilor din străinătate
Chiar dacă la munte este plin de sezon de vară, oficialii din turism pregătesc din timp cea mai bună perioadă de pe Valea Prahovei, cea de iarnă.
Peste 100 de specialişti în turism – operatori şi reprezentanţi ai agenţiilor de turism din străinătate, dar şi jurnalişti, în special din Franţa, Germania, Rusia, Ucraina, Republica Moldova, cărora li se adaugă alţi 200 din România vor fi în noiembrie la Sinaia, la unul dintre cele mai importante evenimente din turismul românesc, bursa „Criteriul primei zăpezi“, ajunsă la a doua ediţie.
Sporturile de iarnă, atuul cel mai important al staţiunilor montane de pe Valea Prahovei, vor fi promovate printr-un nou produs turistic, menit să atragă străinii în ţara noastră, în special familii cu copii mici, dar şi tineri dornici să înveţe să schieze.
Pachetul „Learn to ski in Romania“, „Învaţă să schiezi în România“ va promova ţara noastră ca o destinaţie extrem de competitivă pentru cei care debutează în sporturile de iarnă, datorită unei infrastructuri îmbunătăţite, a preţurilor mici pentru monitori şi a distracţiei ieftine din Sinaia, Buşteni, Azuga, Predeal, Râşnov şi Poiana Braşov, cele mai importante şase staţiuni montane, la nivel naţional, pentru sporturile de iarnă.
Timp de 5 zile (în perioada 25-29 noiembrie), specialiştii din străinătate se vor convinge personal de condiţiile de cazare şi alimentaţie, modul în care arată domeniul schiabil, vor vizita obiective turistice şi centre de agrement din cele staţiuni.
Turiştii tradiţionali, în scădere pe Valea Prahovei
Prin comparaţie cu alte destinaţii de schi