În primele şase luni ale anului, compania clujeană producătoare de cosmetice Farmec a înregistrat vânzări în creştere cu 16% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În primul trimestru din 2013, Farmec Cluj-Napoca şi-a majorat vânzările cu 9% faţă primul trimestru al anului 2012.
„Performanţele foarte bune ale vânzărilor Farmec reprezintă rezultatul investiţiilor constante în îmbunătăţirea şi dezvoltarea portofoliului nostru de produse”, a afirmat Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca. „Astfel, în prima jumătate a acestui an, am prezentat consumatorilor noştri gama Farmec Natural şi am extins gama Gerovital Plant Tratament. În acelaşi timp, ne-am bucurat să-i surprindem plăcut prin modernizarea celor două game de produse de curăţenie - Nufăr şi Triumf. Iar vedetele perioadei de vară sunt, fără îndoială, produsele depilatoare şi cele de protecţie solară”, adaugă acesta.
„În următoarea perioadă vom continua să investim în modernizarea laboratoarelor noastre şi în cercetare, astfel încât să putem răspunde, la cel mai înalt nivel, cerinţelor consumatorilor noştri. ”, a mai adăugat Mircea Turdean.
În prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, precum Ungaria, Polonia, Spania, Italia sau Grecia.
În primele şase luni ale anului, compania clujeană producătoare de cosmetice Farmec a înregistrat vânzări în creştere cu 16% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În primul trimestru din 2013, Farmec Cluj-Napoca şi-a majorat vânzările cu 9% faţă primul trimestru al anului 2012.
„Performanţele foarte bune ale vânzărilor Farmec reprezintă rezultatul investiţiilor constante în îmbunătăţirea şi dezvoltarea portofoliului nostru de produse”, a afirmat Mi