Tinerii absolvenţi sunt chestionaţi anual cu privire la angajatorul visurilor lor de către institutul de cercetare Trendence. Ediţia din 2013 a barometrului a adus câteva schimbări interesante: băncile, deşi încă pe primele locuri, şi-au pierdut mult din atractivitate, în timp ce marii retaileri sunt angajatori mai interesanţi decât în 2012 pentru studenţii români.
Locul 25: Oracle
Oracle este nou intrată în topul Trendence 2013, studiu care evaluează şi clasează cele mai atractive brand-uri ale angajatorilor la nivel naţional şi european. La ediţia de anul acesta, 3,1% din studenţii români care se pregătesc să intre în piaţa muncii au declarat că şi-ar dori să lucreze la Oracle. În România, Trendence Business Edition a intervievat 3.389 tineri din 28 de universităţi din întreaga ţară.
Locul 24: IBM
Procentul absolvenţilor care ar dori să lucreze pentru acest angajator (2013): 3,1%. Procentul absolvenţilor care ar dori să lucreze pentru acest angajator (2012): 4%
Locul 23: Continental
Şi Continental este nou intrată în topul Trendence. La ediţia de anul acesta, 3,1% din respondenţi au declarat că şi-ar dori să lucreze la Continental.
Locul 22: Banca Centrală Europeană
Procentul absolvenţilor care ar dori să lucreze pentru acest angajator (2013): 3,4%. Procentul absolvenţilor care ar dori să lucreze pentru acest angajator (2012): 5,2%
Află pe wall-street.ro topul complet al companiilor preferate de absolvenţi