Primarul Gheorghe Falcă pregăteşte, după mai bine de un an de aşteptări, să dea o nouă lovitură în Arad. Băgând la înaintare o lege cu privire la publicitatea stradală, Gogu Maxilar vrea să-şi pună în aplicare un plan despre care noi am scris de-a lungul ultimului an şi care, iată, se adevereşte, pentru că de obicei şopârla noastră vorbeşte doar când e bine documentată. Aşa că, de câteva zile Gogu Maxilar ne transmite cum va revoluţiona publicitatea din Arad, cum vor veni bani la buget (la cel al municipiului, ne îndoim, poate la cel personal), cum vor fi sancţionaţi cei fără autorizaţii, cum va reglementa cu mânuţa sa publicitatea pe panouri, mash-uri, bannere, direcţionale etc. Pe scurt, cum îşi va îndeplini un vis mai vechi, despre care noi am mai scris şi cum va pune mâna pe această afacere clanul publicitarilor, despre care noi de asemenea am scris, astfel încât cine a trebuit a auzit şi suntem convinşi că vor lua măsuri atunci când se vor comite anumite infracţiuni. Profitând, aşadar, de această lege, Gogu Maxilar ne pregăteşte, cum ne spune şopârla noastră, un mare monopol pentru publicitatea din Arad, indiferent că e pe panouri, mash-uri sau bannere. Un monopol care să se construiască în jurul deja celebrei firme Armedia Group, care întâmplător are spaţiu în acelaşi imobil cu Falcă şi, tot întâmplător, patronul a lucrat în trecut pentru firma familiei Falcă şi, tot întâmplător, un apropiat al patronului a împrumutat bani familiei primarului. După câte a aflat şopârlica, această firmă este dorită la butoanele publicităţii din Arad, alături de o anumită WEBO, despre care am mai scris şi nu mai are rost să revenim, firme care vor fi coordonate de managerul Ovidiu Moşneag, apropiatul lui Gheorghe Falcă, fapt arhicunoscut în Arad. Bineînţeles că prin aceste firme urmează să treacă megacampania „Aradul – Capitală Culturală Europeană 2020“, pentru care aflăm