Dacia a demarat livrările modelelor Duster (produs în India) şi Sandero (produs în România) la începutul acestui an, iar acest lucru se poate vedea deja pe străzile londoneze.
Cu toate că cele câteva mii de maşini livrate până acum nu sunt prea des văzute prin Londra, unul dintre cele mai scumpe oraşe din lume, printre automobilele premium ale BMW, Jaguar, Land Rover sau maşini rare precum AC Cobra, în Capitala Marii Britanii poate fi găsit şi un Duster.
Acesta era un model 1,5 litri dCi, cu tracţiune doar faţă şi echipare care include doar sistemul radio-CD nu şi cel de navigaţie.
Spre deosebire de Dusterul produs la Mioveni, cel indian dispune deja de noua planşă de bord de pe noul Logan iar portbagajul este acoperit nu cu o prelată de slabăcalitate ci cu un carton îmbrăcat în material textil. În plus, având în vedere că englezii pun accent şi pe personalizare, SUV-ul Duster din imagine dispune de praguri cromate şi un bull-bar pentru protecţia părţii inferioare a spoilerului faţă.
Dacia a demarat livrările modelelor Duster (produs în India) şi Sandero (produs în România) la începutul acestui an, iar acest lucru se poate vedea deja pe străzile londoneze.
Cu toate că cele câteva mii de maşini livrate până acum nu sunt prea des văzute prin Londra, unul dintre cele mai scumpe oraşe din lume, printre automobilele premium ale BMW, Jaguar, Land Rover sau maşini rare precum AC Cobra, în Capitala Marii Britanii poate fi găsit şi un Duster.
Acesta era un model 1,5 litri dCi, cu tracţiune doar faţă şi echipare care include doar sistemul radio-CD nu şi cel de navigaţie.
Spre deosebire de Dusterul produs la Mioveni, cel indian dispune deja de noua planşă de bord de pe noul Logan iar portbagajul este acoperit nu cu o prelată de slabăcalitate ci cu un carton îmbrăcat în material textil. În plus, având în vedere că eng