Există câţiva paşi pe care ar fi recomandat să îi urmezi, în cazul în care nu poţi ajunge la un interviu programat
În primul rând, fii sincer atunci când vine vorba de motivul pentru care nu poţi să ajungi la interviu şi nu încerca să minţi sau să inventezi scuze
Tot mai mulţi angajatori se plâng că, în ultima vreme, a crescut numărul persoanelor care nu vin la interviurile programate sau care anunţă pe ultima sută de metri că nu mai pot ajunge, încurcând procesul de recrutare. Dacă vă aflaţi în situaţia în care aţi fost chemaţi la un interviu, dar nu puteţi ajunge din motive diverse, iată care sunt paşii pe care ar trebui să îi urmaţi ca să vă asiguraţi că nu veţi distruge posibilitatea unei viitoare angajări la firma respectivă.
Contactaţi angajatorul cât mai repede
Contactaţi responsabilul de HR sau persoana cu care aţi stabilit întâlnirea imediat ce aflaţi că nu puteţi ajunge la interviu. Cei mai mulţi recrutori şi manageri sunt destul de înţelegători încât să conceapă că există situaţii în viaţă care pot încurca până şi o persoană cu cele mai bune intenţii, scrie careerrealism.com.
Dacă este posibil, încercaţi să contactaţi firma angajatoare în mai multe moduri - via telefon, cât şi pe e-mail, pentru a vă asigura că mesajul dumneavoastră a fost primit. De asemenea, rugaţi frumos persoana căreia i-aţi scris să vă sune înapoi sau să vă dea un e-mail de confirmare, ca să staţi liniştit că mesajul a ajuns în timp util la destinatar.
Fiţi sincer
Dacă nu puteţi ajunge la un interviu, atunci cel mai probabil chiar aveţi un motiv bun pentru care nu puteţi participa la întâlnirea respectivă. De asemenea, dacă motivul este serios, există o şansă destul de ridicată ca intervievatorul să fie de acord să reprogrameze interviul pentru o altă dată convenabilă pentru dumneavoastră. De aceea, aici este cazul