PD-L Arad va organiza o amplă acţiune de strângere de semnături pentru sprijinirea finalizării celor două pasaje: unul care asigura traficul peste calea ferată Arad-Bucureşti, iar al doilea peste tronsoanele de cale ferată Arad-Oradea, respectiv Arad-Curtici. „Acţiunea de strângere de semnături se va desfăşura prin organizaţiile de femei, respectiv de tineret, amplasându-se corturi în municipiul Arad. De asemenea, se va organiza şi o strângere de semnături on-line”, spune Iustin Cionca, preşedintele interimar al PD-L Arad. La rândul său deputatul Eusebiu Pistru spune că în calitate de secretar de stat la Ministerul Transporturilor a demarat construirea celor două pasaje, iar că odată cu venirea USL la guvernare, lucrările au fost oprite.
Deputatul arădean consideră că, de fapt, nu există voinţă politică, din moment ce la Arad investiţiile au fost oprite, în timp ce în alte judeţe continuă investiţiile vechi, ba mai mult, s-au deschis noi investiţii. „Spre exemplu, la Oradea s-a aprobat finanţarea pentru două pasaje subterane. Să înţelegem că, pentru arădeni, USL nu are bani, dar pentru alte judeţe se găsesc soluţii, pentru continuarea investiţiilor deja începute, dar şi pentru demararea altor investiţii noi. Finalizarea pasajelor ar reduce considerabil timpii de parcurgere a centurii rutiere, în condiţiile în care barierele coboară de aproximativ 100 de ori în 24 de ore, iar timpii de aşteptare în faţa barierelor pentru şoferi sunt, în total, de trei ore într-o zi ”, a afirmat Eusebiu Pistru.
PD-L Arad va organiza o amplă acţiune de strângere de semnături pentru sprijinirea finalizării celor două pasaje: unul care asigura traficul peste calea ferată Arad-Bucureşti, iar al doilea peste tronsoanele de cale ferată Arad-Oradea, respectiv Arad-Curtici. „Acţiunea de strângere de semnături se va desfăşura prin organizaţiile de femei, respectiv de t