“Este vorba de cea mai mare tranzacţie din istoria publicităţii. Cele două holdinguri au oportunitatea să schimbe industria de publicitate pe care o ştim acum”, spune Teddy Dumitrescu, acționar Publicis România, despre fuziunea dintre grupurile mondiale de publicitate Omnicom și Publicis.
În România, mai multe agenții de publicitate au ca acționari cele două grupuri sau sunt afiliate cu Publicis sau cu Omnicom. În urma acestei fuziuni, au devenit “frați” prin alianță, companii conduse de nume precum Zoltan Szigeti, Radu Florescu, Ștefan Iordache, Cristi Burci sau Maria Tudor. Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, ce agenții dețin grupurile în România.
Teddy Dumitrescu, CEO Grupul Publicis Communications Services Bucuresti:
“Nu vom observa efecte, cel puţin nu în universul de timp previzibil de un an şi jumătate, doi ani. Agenţiile deţinute de cele două holdinguri Publicis şi Omnicom au funcţionat şi vor funcţiona în continuare în mod autonom.”
“Împreună, cele două companii vor dezvolta poate instrumente de lucru mult mai avansate şi mai performante în special în zona digitală şi aici mă refer la e-commerce şi big data. Vor dezvolta instrumente de targetare mai bune pe comportamentul online, nu doar social-demografic.
Nu văd ce efecte vizibile şi imediate se vor vedea în România.”
“Cele două holdinguri au oportunitatea să schimbe industria de publicitate pe care o ştim acum”, spune Teddy Dumitrescu.
Teddy Dumitrescu:
“Până la urmă este vorba de cea mai mare tranzacţie din istoria publicităţii. Cele două holdinguri au oportunitatea să schimbe industria de publicitate pe care o ştim acum”.
Întrebat dacă se vor vedea efecte la nivel de clienţi, Teddy Dumitrescu a spus că “nu crede că vor fi efecte la nivel de clienţi, poate nici măcar la nivel mondial.”
Cum sunt reprezentate Publicis și Omnicom în Români