Extinderea reţelei de magazine susţine în continuare creşterea cifrei de afaceri a companiei de bricolaj Dedeman, dar Dragoş Pavăl, preşedintele şi acţionarul majoritar al firmei, spune că eforturile pentru realizarea obiectivelor sunt mai mari decât estimase.
Dedeman, liderul pieţei de bricolaj, a ajuns anul trecut la afaceri de 541 mil. euro cu o reţea de 30 de magazine, iar pentru anul acesta şi-a bugetat o creştere a rulajului de 8%, în condiţiile în care compania a deschis două unităţi noi în prima jumătate a anului şi continuă să investească în expansiune. Continuarea pe ZFCorporate
Extinderea reţelei de magazine susţine în continuare creşterea cifrei de afaceri a companiei de bricolaj Dedeman, dar Dragoş Pavăl, preşedintele şi acţionarul majoritar al firmei, spune că eforturile pentru realizarea obiectivelor sunt mai mari decât estimase.
Dedeman, liderul pieţei de bricolaj, a ajuns anul trecut la afaceri de 541 mil. euro cu o reţea de 30 de magazine, iar pentru anul acesta şi-a bugetat o creştere a rulajului de 8%, în condiţiile în care compania a deschis două unităţi noi în prima jumătate a anului şi continuă să investească în expansiune. Continuarea pe ZFCorporate