Reţeaua locală de nouă magazine Gulliver, fondată în urmă cu 13 ani de doi antreprenori români, este împărţită de doi giganţi străini - Carrefour şi Mega Image -, care au început să îşi monteze siglele pe încă un lanţ comercial autohton.
Iniţial, grupul francez Carrefour anunţase că va integra toate magazinele Gulliver în reţeaua sa de proximitate Express, însă acum oficialii companiei spun că doar patru din totalul de nouă magazine vor fi francizate.
WikiZF: Profilul companiei Carrefour
„Acordul nostru cu Gulliver este în continuare în vigoare, urmând ca încă două magazine Gulliver să intre în reţeaua Express în următoarele luni. În acord cu Gulliver am selecţionat acele magazine care corespund criteriilor noastre şi conceptului nostru comercial“, spune Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour, un grup care la nivel local deţine 121 de magazine pe trei formate şi a înregistrat afaceri de 1,22 miliarde de euro.
George Florin Brotoiu (49 de ani), unul dintre acţionarii companiei Gulliver, nu a dorit să ofere informaţii despre schimbările din parteneriat, afirmând doar că acesta rămâne în picioare. El nu a dorit să comenteze nici dacă a încheiat un parteneriat de franciză şi cu Mega Image sau dacă a vândut acestora o parte dintre magazine.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 26.07.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email