BMW i3 va fi achiziţionat pentru început ca un al doilea automobil pentru a fi utilizat în oraş şi pe distanţe mici, a declarat pentru ZF Ian Robertson, membru în consiliul de administraţie al BMW responsabil de vânzări şi marketing.
"Vom vedea pentru început un i3 în garajul celor care au deja un X5 sau un Seria 7 (automobile cu preţuri de peste 50.000 respectiv 80.000 de euro - red)", a spus Robertson.
Preţul unui i3 este de 35.000 de euro cu TVA în Germania, similar cu cel al unui Seria 3. Mai mult, i3 dispune de un motor electric de 170 CP, capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în 7,2 secunde şi este capabil să ruleze cu 150 kmîh, în timp ce autonomia este între 130 şi 200 km.
În Germania spre exemplu, preţul mediu al unui automobil este de circa
24.000 de euro, iar un i3 nu este prea îndepărtat de acest prag. În România
preţul mediu al unui automobil nou vândut este sub 15.000 de euro.
BMW i3 va fi achiziţionat pentru început ca un al doilea automobil pentru a fi utilizat în oraş şi pe distanţe mici, a declarat pentru ZF Ian Robertson, membru în consiliul de administraţie al BMW responsabil de vânzări şi marketing.
"Vom vedea pentru început un i3 în garajul celor care au deja un X5 sau un Seria 7 (automobile cu preţuri de peste 50.000 respectiv 80.000 de euro - red)", a spus Robertson.
Preţul unui i3 este de 35.000 de euro cu TVA în Germania, similar cu cel al unui Seria 3. Mai mult, i3 dispune de un motor electric de 170 CP, capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în 7,2 secunde şi este capabil să ruleze cu 150 kmîh, în timp ce autonomia este între 130 şi 200 km.
În Germania spre exemplu, preţul mediu al unui automobil este de circa
24.000 de euro, iar un i3 nu este prea îndepărtat de acest prag. În România
preţul mediu al unui automobil nou vândut este sub 15.000 de euro.