Proprietarii unora dintre cele mai mare agenții internatioanle de publicitate, Publicis Group și Omnicom, isi reunesc activele. Ca urmare apare un holding ce va avea o capitalizare de circa 35 miliarde de dolari
Noul grup va reuni agenții precum Leo Burnett si Saatchi & Saatchi, care au creat imaginea "cowboy-ului Marlboro" dar si campania pentru premierul britanic Margaret Thatcher. Pe de alta parte, Omnicom aduce in grup TBWA și BBDO.
Noul consortiu ce va fi numit Publicis Omnicom Group va deveni cel mai mare holding media. Capitalizarea noii companii, la încheierea tranzacției (26 iulie), era de 35 miliarde de dolari.
Omnicom Group oferă servicii în domeniul publicitate, marketing și comunicatii. Grupul a fost format în 1986 prin fuziunea agențiilor DDB, Needham Harper Steers și BBDO. Acum include agentii precum BBDO, DDB Worldwide, TBWA Worldwide, Diversified Agency Services (DAS), Omnicom Media Group (OMG) și altele. Împreună, ele deservesc mai mult de cinci mii de clienți în 100 de țări din întreaga lume.
Publicis Group este un grup francez care include reteaua Leo Burnett, Publicis Worldwide, Rosetta, Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest Group și ZenithOptimedia și altele.
Acordul de fuziune a fost semnat in birorul Publicis din Paris. Se preconizează că fuziunea celor două companii va fi finalizată în al patrulea trimestru al anului 2013 sau la începutul anului 2014.
Dupa plata dividendelor, acționarii Publicis Group și Omnicom vor primi in mod egal 50% din noul grup.