Cristian Mucichescu, Directorul de vânzări al Antena Group, a povestit în cadrul emisiunii „Cronică de noapte” difuzată de Nașul TV despre experiența lui ca angajat în cadrul trustului patronat de familia Voiculescu.
Cristian Mucichescu a fost Director de vânzări al Antena Group de la 1 ianuarie 2012 până vinerea trecută. Un nume important în industria publicităţii, Mucichescu a fost suprins să afle vestea înlocuirii lui de pe un site de angajare străin, fără a fi anunțat în prealabil de o astfel de schimbare de către angajatorii săi, scrie reportervirtual.ro.
Schimbarea lui Cristian Mucichescu a venit pe fondul Ordonanței publicității dată de Guvernul Ponta, ordonanță care favoriza afacerile din media ale lui Dan Voiculescu, însă lovea agențiile de publicitate care pierdeau din venituri. Actul normativ scoate rebate-ul (o parte însemnată din venituri agenţiilor de publicitate) din bugetul agenţiilor şi îl mută pe relaţia directă post de televiziune – client de publicitate, ceea ce înseamnă că, în teorie, cei mai mulți bani vor merge în contul producătorilor de content. La vremea respectivă, Valentin Jucan, membru CNA, afirma: „Aceasta ordonanţă demonstrează că Dan Voiculescu are în continuare forţa, pentru că ce şi-a dorit în legătură cu publicitatea a obţinut”.
Cristian Mucichescu a fost unul dintre principalii artizani ai acestei ordonanţe. În calitate de Director de vânzări al Antena Group a fost sarcina de serviciu să lucreze la detaliile tehnice.
Mucichescu a prevăzut reacția negativă a agențiilor de publicitate în legătură cu noua Ordonață şi şi-a avertizat patronul, respectiv pe Camelia Voiculescu. După ce conducerea l-a asigurat că va avea parte de toată susținerea, proiectul a fost demarat.
Drept consecință la Ordonanța care le subția veniturile, agenţiile au început să includă trustul familiei Voiculescu în planurile de publi