ProSport a făcut un test cu noul Aveo - motor de 1,3 litri, 95 de cai putere - maşină pe care este instalat sistemul MyLink
Recunoaştem în faţa oglinzii sau nu, unul dintre principalele criterii după care ne alegem o maşină este cel al frumuseţii.
Într-o perioadă în care noile apariţii în ceea ce priveşte segmentul de lux se afişează cu forme ce par să fi abandonat definitiv linia dreaptă, lupta pentru găsirea unui design demn şi plăcut, dar fără costuri extraordinare, este tot mai mare. În tot acest context, Chevrolet a reuşit să iasă pe piaţă cu o maşină frumoasă şi, din câte se pare, performantă! E clar, fără să fie o noutate acum, la finalul lui iulie 2013, noul Aveo arată ca o maşină pe care o visezi de mic, despre care te lauzi la 12 ani că ai auzit că „bagă 200“ şi pe care ţi-o pui wallpaper pe primul smartphone cumpărat. Vom discuta despre noul Aveo cu motor diesel de 1,3 litri, maşină dotată cu sistemul MyLink, soluţia de infotainment aleasă de producătorul american de automobile.
Aveo şi-a luat hainele de bad boy
Primul contact cu maşina, atunci când o întâmpini frontal, este cu adevărat impresionant. În special pentru posesorii modelului de până prin 2009, cel care, să recunoaştem, suferea uriaş la capitolul estetic, lăsând impresia că a fost desenat de nişte studenţi a căror principală grijă a fost să treacă anul, nu să ia bursă. Era fadă, cu alte cuvinte. Fără sare şi piper. Şi fără toate celelalte „condimente“ presărate acum în înfăţişarea noului Chevy Aveo.
Revenind, din faţă iei contact cu farurile duble cu ornamente cromate, aspect preluat de la motociclete. Şi ce e mai frumos în lumea asta decât privirea pe care ţi-o aruncă o motocicletă sport? Look-ul este agresiv, îţi spune că nu mai eşti în sedanul liniştit care te duce din punctul A în punctul B, ci îţi transmite că pe drumul spre