Un comunicat al Primăriei Municipiului Timișoara aduce în atenția administratorilor asociațiilor de proprietari că, potrivit articolului 21, aliniatele 1 şi 3 din H. G. 1588/2007, norma metodologică de aplicare a Legii 230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari, asociaţiile de proprietari au obligaţia să organizeze şi să conducă contabilitatea proprie, potrivit prevederilor Legii contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în partidă dublă sau în partidă simplă, prin opţiune, potrivit hotărârii adunării generale a asociaţiei de proprietari.
Asociaţiile de proprietari care optează pentru conducerea contabilităţii în partidă simplă vor depune la Compartimentul Relaţionare cu Asociaţiile de Proprietari din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara situaţia soldurilor elementelor de activ şi pasiv, întocmită potrivit ordinului ministrului Economiei şi Finanţelor 1969/2007, până la data de 1 martie pentru situaţia existentă la 31 decembrie şi până la data de 1 septembrie pentru situaţia existentă la 30 iunie.
Asociaţiile de proprietari care optează pentru conducerea contabilităţii în partidă dublă vor depune bilanţ contabil, conform prevederilor legale.
Situaţia soldurilor elementelor de activ şi pasiv se va depune la Registratura Primăriei Timișoara, camera 12, la adresa Bulevard C. D. Loga nr. 1.
Sursa foto: www.romfirme.ro Articole similare: Unele dintre autobuzele RATT își modifică traseul. Motivul? Lucrările de la Pasajul Michelangelo! Noul Plan Urbanistic General va fi supus dezbaterii publice la Primăria Timișoara! Primarul Timișoarei, Nicolae Robu, și-a prezentat astăzi bilanțul oficial al primului an de mandat Edilul-șef al Timișoarei: “Aş umbla cu bicicleta, dar am obligaţii protocolare” S-au stabilit variantele de circulație pentru perioada efectuării prim