Aceasta este povestea unui om care a avut incredere in familia Voiculescu. Care a avut incredere in cuvantul patronului si in angajamentul sau alaturi de oamenii importanti pe care ii aduce in companie.
Este povestea lui Cristian Mucichescu (foto), Directorul de vanzari al Antena Group, care a avut vinerea trecuta, dupa cum va anuntam in exclusivitate, ultima zi de lucru in trustul familiei Voiculescu. Razvan Corneteanu, partener la Reporter Virtual, a oferit cateva amanunte in premiera, in direct la Nasul TV, la emisiunea „Cronica de noapte”, realizata de Grigore Cartianu. Astazi, povestea pe larg…
Poate ca numele lui Cristian Mucichescu nu va spune prea multe. Pentru simplificare ii vom spune CM. Celor din industria publicitatii le spune insa foarte multe. CM a fost Business Development Director la MindShare intre 2000 – 2001, apoi Executive Director Media Direction, pana in 2008 cand a preluat conducerea agentiei OMD, in calitate de Managing Director pana la 31 decembrie 2011. In anul cand el a parasit OMD, agentia inregistra o cifra de afaceri de 29,9 milioane de euro si un profit net de 260.000 de euro.
De la 1 ianuarie 2012 a preluat postul de Director de vanzari al Antena Group, unde i se prevedea o cariera de succes.
Ce s-a intamplat? Toata piata stie ca celebra Ordonanta a publicitatii data de Guvernul Ponta a fost pritocita in „laboratoarele” Intact. Industria a aratat cu degetul catre Dan Voiculescu, care si-a folosit influenta in USL pentru a promova o legislatie care sa ii favorizeze afacerile de media. Pe scurt, OUG-ul a lovit dur agentiile de publicitate subtiindu-le serios veniturile. Actul normativ scoate rebate-ul (o parte insemnata din venituri agentiilor de publicitate) din bugetul agentiilor si il muta pe relatia directa post de televiziune – client de publicitate, ceea ce inseamna ca, in teorie, vor ramane mai mult