Este dezbrăcată. În costum de baie, în chiloți sau direct în sânii goi. Nu-i place munca și nu urmărește să aibă o carieră. Nu are probleme de familie, ci urmărește doar să se distreze.
Duelul Bianca Drăguşanu vs Nicoleta Luciu la Dansez pentru tine
Daniela Crudu deține locul doi în topul celor mai mediatizate vedete
Aceasta este concluzia cercetării media „Imaginea femeii în societatea românească”, în care reprezentanții TBWA/București, ActiveWatch și Centrul Parteneriat pentru Egalitate au analizat, în cadrul proiectului ALTFEM, o serie de emisiuni tv (de divertisment și dezbateri politice) și câteva ziare. “Femeia profesionist, muncitoare, nu există în media românească. Este invizibilă. Jurnaliștii români nu reflectă problemele de familie ale româncelor. Media românească e plină de femei dezbrăcate, lucru care, pe termen lung, va avea un efect negativ. Atât în media tabloidă, cât și în cea de divertisment, umorul nu mai merge singur, ci numai însoțit de femei goale”, a declarat pentru www.evz.ro Ionuț Codreanu, coordonatorul proiectului.
Cercetarea a urmărit să scoată în evidență rolurile sociale şi profesiile care-i unesc sau diferenţiază pe bărbaţi de femei, dar şi care sunt stereotipurile care construiesc sau erodează cele două genuri, conform unei metodologii utilizate pentru prima dată în urmă cu doi ani, în prima cercetare de acest tip realizată în cadrul programului.
După doi ani de campanie ALTFEM, echipa de cercetare a putut constata unele modificări în agenda publică, în discursul referitor la femei:
- o scădere a enunțurilor stereotipe și a aluziilor sexuale în emisiunile TV;
- o creștere a prezenței femeilor în platourile TV, o scădere a prezenței lor în agenda presei scrise.
“Totuși, se observă menținerea stereotipurilor și a ponderilor de reprezentare din publicitate. De asemenea, încă regăsim