Se spune ca primele luni ale unui start-up stau sub semnul provocarilor continue, al obiectivelor extrem de bine definite si urmarite constant, al cifrelor si indicatorilor de la care nu trebuie sa existe abateri.
Pentru prima platforma integrata dedicata produselor software din Romania, din momentul lansarii, prima luna a insemnat implementarea unui set complet de strategii de interactiune cu peste 200 de companii producatoare de solutii software, prezentari, parteneriate si peste 20 de articole redactate si publicate de Softlead.
In cele 4 saptamani de monitorizare a platformei www.softlead.ro, departamentul dedicat acestei activitati a indicat o crestere saptamanala cu peste 30% a traficului inregistrat pe site, acesta din urma fiind format din public extrem de bine targetat, cu un comportament ce prezinta deschidere catre continutul specializat, dedicate industriei IT&C din Romania si, in special, domeniului software.
“Industria de software din Romania nu este caracterizata doar de dinamism, cercetare si testare a pietei, ci si de o permanenta anticipare a nevoilor end-user-ilor. Un aspect esential al segmentului de business dezvoltat pe aceasta nisa este corelarea a cel putin doua canale relevante ale mediului de afaceri, ca oportunitate evidenta de promovare si de informare sau, de ce nu, ca valoare adaugata unui produs considerat tehnic si rigid, asa cum este o aplicatie software. Din momentul lansarii platformei www.softlead.ro, ideea conform careia mediul software este unul lipsit de creativitate si inovatie a devenit un mit. Cu siguranta, putem vorbi despre unul dintre cele mai permisive si utile arii dedicate dezvoltarii companiilor si angajatilor in intreaga lume”, Alexandra Roata, Managing Partner Softlead.
Mai mult decat atat, Softlead a reusit sa adune 248 de aplicatii software, dezvoltate de companii locale sau de multina