încheiate în 2006 şi în 2011, au fost desecretizate de Departamentul pentru Proiecte de Infrastructură şi Investiţii Străine (DPIIS), care coordonează activitatea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
Anexele de modificare, care includ circa 1.500 de pagini, au fost publicate pe site-ul DPIIS .
La un deceniu de la semnarea contractului de construcţie a Autostrăzii Transilvania, considerat a fi unul dintre cele mai păguboase semnate vreodată de statul român, americanii de la Bechtel au plecat, după ce au încasat 1,4 mld. euro pe 52 de kilometri. Contractul pentru singurul tronson pe care compania americană trebuia să-l mai construiască, Suplacu de Barcău-Borş, a fost reziliat la finalul lunii mai.
încheiate în 2006 şi în 2011, au fost desecretizate de Departamentul pentru Proiecte de Infrastructură şi Investiţii Străine (DPIIS), care coordonează activitatea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
Anexele de modificare, care includ circa 1.500 de pagini, au fost publicate pe site-ul DPIIS .
La un deceniu de la semnarea contractului de construcţie a Autostrăzii Transilvania, considerat a fi unul dintre cele mai păguboase semnate vreodată de statul român, americanii de la Bechtel au plecat, după ce au încasat 1,4 mld. euro pe 52 de kilometri. Contractul pentru singurul tronson pe care compania americană trebuia să-l mai construiască, Suplacu de Barcău-Borş, a fost reziliat la finalul lunii mai.