„Este doar o maşină neagră. E puţin cam stupid“, se amuză Jeremy Clarkson, unul dintre prezentatorii TopGear Marea Britanie. Ediţia limitată a Daciei Duster pentru culoare nu a fost pe placul celor trei crainici. Jeremy Clarkson, James May şi Richard Hammond s-au amuzat pe seama automobilului de culoare neagră, în „ediţie limitată”, care ar putea fi - susţin ei - autocolant şi nu vopsea.
Cel mai important eveniment automobilistic al verii din Marea Britanie, „Goodwood Festival of Speed“, a fost marcat de Dacia prins lansarea unei ediţii limitate a primului SUV românesc, Duster. Denumită „Duster Black Edition“, o nouă versiune a automobilului a fost pusă în vânzare, special pentru britanici, pentru un preţ de 20.455 de euro (17.575 de lire sterline).
Această versiune vine echipată cu un motor diesel de 1.5 dCi de 110 CP şi se remarcă prin culoarea negru-mat, jante speciale de 18 inci, un interior acoperit din piele cenuşie, un sistem audio Kenwood cu ecran de şase inci, navigaţie Garmin, conectivitate iPod şi posibilitatea de a reda DVD-uri, scrie „TopGear“.
Însă, această lansare a reprezentat ocazia perfectă pentru cei trei moderatori ai celebrei emisiuni auto pentru a se agaţa de aşa-zisul concept de ediţie limitată a Dusterului.
„În mod normal aş spune «nu» acestei culori, dar este un negru asemănător celui de pe un Mercedes“, spune Jeremy Clarkson, care, la început, părea destul de uimit de noua versiune a maşinii.
„Nu, e doar neagră. Aş fi fost tentat să zic că producătorii au vopsit-o în negru, dar cred că au înfăşurat-o în autocolant“, se amuză, în stilul tipic englezesc, un alt membru al TopGear, James May.
„Aşadar, Dacia va avea şi o ediţie limitată pentru albastru, galben sau alb? Este doar o maşină neagră. E puţin cam stupid“, încheie Clarkson. Englezii de la „Top Gear” fac mişto de conceptul „limited edition” al Dacia @N