Cea mai mare companie aeriana low-cost din Marea Britanie a informat pasagerii unei curse de noapte ca decolarea va avea o intarziere de... 86 de ani si o zi si i-a indemnat sa-si piarda timpul prin magazinele din aeroport.
130 de calatori care asteptau sa plece de pe aeroportul din Geneva cu zborul easy Jet flight 8485 au fost anuntati prin intermediul e-mailului ca vor mai avea de asteptat cam opt decenii, scrie Independent.
Mesajul companiei aeriene anunta: "Va scriem ca sa va informam ca zborul dumneavoastra va pleca la ora locala 11:00, la data de 29/07/2099."
Compania si-a cerut scuze ulterior pentru "disconfortul semnificativ" produs de mesajul gresit si si-a exprimat speranta ca pasagerii ii vor "acorda o noua sansa in viitor".
Compania a precizat ca motivul amanarii il constituie vremea proasta din Geneva. Desi nu au avut dreptul la compensatii financiare, pasagerii afectati de intarziere au dreptul la trei mese si doua apeluri internationale zilnic, plus o camera de hotel pentru fiecare noapte petrecuta asteptand pana aproape de al doilea secol al acestui mileniu. Ar insemna o cheltuiala cam de 6 milioane de lire sterline per pasager, potrivit sursei citate.
Cea mai mare companie aeriana low-cost din Marea Britanie a informat pasagerii unei curse de noapte ca decolarea va avea o intarziere de... 86 de ani si o zi si i-a indemnat sa-si piarda timpul prin magazinele din aeroport.
130 de calatori care asteptau sa plece de pe aeroportul din Geneva cu zborul easy Jet flight 8485 au fost anuntati prin intermediul e-mailului ca vor mai avea de asteptat cam opt decenii, scrie Independent.
Mesajul companiei aeriene anunta: "Va scriem ca sa va informam ca zborul dumneavoastra va pleca la ora locala 11:00, la data de 29/07/2099."
Compania si-a cerut scuze ulterior pen